Bloggtorka igen? haha jag är så duktig

Jag är inte så bra på att blogga nu känner jag.. Men på onsdag får jag jullov så då blir det mer :D!
Det här är en nice vecka! idag [måndag] sket jag i de första 2 lektionerna, så jag hade bara matte och engelska kvar. På matten lekte vi bara en lek och på engelskan kolla vi på film. Haha och sköningen Bianca kom bara till engelskan för att hon ville se på film! XD haha.
Imorgon slutar vi halv 12, så det är typ ganska så jätte nice?
Och sen tillslut, på onsdag har vi volleyboll match mot hela skolan + lärarna på dagen, sen har vi julavslutning. MOHAHAHAHH! så jävla nice!
Ska gå och lägga mig nu, så jag är lite pigg imorgon iaf.
xoxo Sarah Davis

Lite pictures från helgen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0