Biaaanch house!

sho! nu är jag hemma hos Bianca eller a jag ahr varit det ett tag. Men iaf vi skulle åka nero ch hyra film och köpa godis, så vi fick skjuts av mikas kompis ner till ica, men när vi kom dit så va de stängt.. SURPIRISE! haha, kganska typiskt oss, men iaf. Det var så jävla kallt så jag tog armarna innanför jackan och höll om mig själv, om ni fattar vad jag menar x) haha men what ever. Och sen skulle vi springa till bussen när jag hade så, och DET GICK JU JÄTTE BRA. nat! förvånansvärt så missade vi bussen [611] men efter ett tag så kom 610 så vi tog den till lovisedal och gick till ica, vrf vet jag inte, vi skulle typ köpa godis och så men det gjorde vi inte. Utan min snälla mamma åkte och hyrde film åt oss och skjutsa sen hem oss, MAMMA BUBBEN! i löve my mama! men jag ska gå ner och se vad fan Bianca och henne kära bror gör egentligen. haha. Vi ska typ se på film. Ha de bra
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0