A happy day?

Jag ver inte hur och jag ver inte varför. Men jag är så jävla glad idag. Jag ver inte heller vafan mitt problem är, men jag kan inte skriva veT, men iaf, jag VET inte.
Jag vet inte riktigt om min "gladhet" beror på att det är lov imorgon, eller att jag bara älskar livet just nu, eller att allt är så jävla perfekt.

Lov imorgon! WOHO
DET SNÖAR
+ Inget plugg
+ Ingen kille som stör en
+ Bästavänner som är underbara
+ Bråkar inte me nån [
eller okej mr.dampbarn] men skitsamma
+ Min mamma är typ den bästa mamman som finns!
+ Jag köpte 1 kjol och 2 klänningar idag, LOVE IT!


- okej ett minus finns faktiskt. Jag känner mig fet (hehe)

Ja, som jag sa till min tränare idag, man ska se allt på den ljusa sidan.
Men det som är skönast framför allt är att jag inte är på g, eller har nån kille. Och det som är så bra med det, är att man kan inte bli sårad, inte såra någon och inte bli kär. SO NICE! Vem behöver en kille för att må bra liksom? NOT ME!
Nej men enough [stavar man så?] med allt bra.
Men ska faktiskt ta och sova nu. Juste fan, ska sova hos Bianca imorgon så vi får se om det blir mkt uppdatering eller lite, men iof sämre än vad jag haft går fan inte! Men Nu ska jag sova, Sov så sött!
xoxo Sarah Davis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0