4 ADVENT FOR FUCK SAKE!

okej hörni idag är det 4 advent och det betyder att det bara är 4 dagar kvar till julafton :D! wihooooo! jag har längtat så jävla mycket!
Ni vet låten som jag la in i förra inlägget? jag blir så jävla glad av den, de är nånting med den som gör att jag blir skit glad verkligen.
Jag ligger i sängen just nu.. de är ganska vanligt nu, eller iaf på dagen. Min pappa höll både mig och mamma vakna till halv 5 igår -.- han satt och snackade med sina syskon och föräldrar i australien och ja.. han va rätt så full. HAHA måste bara säga de här. men när min pappa blir full bli hans ögon skit små. [jag vet att ni ville veta de]..
Snart kommer faktiskt john och martin hit, vi ska åka pulka tror jag, men dom är så jävla sega, deras buss går om 20 min och sen kommer dom säkert tappa bort sig när dom går hit. haha Nuttisar.
Ikväll blir det kanske bio med Helena, simon och nicklas. YEAH! haha men ska sätta på mig lite kläder nu. Skriver sen
xoxo Sarah Davis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0