torsdag

nämen tjenare människor ;D
idag ska jag åka hem till john och sen träffa anton, vi ska ner till skavlöten och bada.. sommarlovet är snart slut liksom :( alla andra ska åka in till stan, men de pallar inte vi, för det kan man göra vilken dag som helst på året. Jessica åkte på nått dansläger idag och ska va borta tills på lör.. lite boring, men kul för henne. ikväll ska jag tälta, och nu ska jag faktiskt de. ska tälta med, martin, pontus, robert, danne, kanske john, säkert massa andra också.. de blir väl kul. jaja, måste gå och hitta nånting att ha på mig nu x) john har ringt och trackat mig för att jag ska skynda mig, så jag får väll lov att skynda mig lite iaf. skriver ikväll om jag kommer hem nånting. puss på magen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0