tisdag

tjenixen! kag vakna kvart i 9 idag -.- de va inte kul kan jag säga..
jag och mamma åkte ner till doktorn i centrum, och där tog jag livmoder halscancer sprutan, DE GJORDE SKIT ONT! och armen blev helt slapp och skit seg. men iaf, efter de gick vi och fixa mitt bankomat kort igen xD de va nånting vi behövde göra. men nu är allt gjort, och kortet kommer hem till mig på tors eller fre.
idag ska jag, martin, jessica, john och några till åka till skavlöten och bada. sola kn vi inte göra för de finns ingen sol x) men det är så äckligt klibbigt varmt så de ska bli skönt att bada. men vet ni, jag ska nog lägga mig i sängen igen, klockan är bara 11, och jag kommer bli väckt kl 12 de är jag säker på, och gissa av vem.. jo jessica x) men nu ska jag sova, god morgon på er ;) <3

fick hem nån gratis mobil idag, en samsung touch, vet inte om den är bra. men ska prova den. jag kommer få damp på touchen, haha så vi får se om den e hel efter en dag med Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0