söndag

är det bara jag som är allmänt irriterad, deprimerad, sur och ledsen? finns många saker det beror på. men det tänker jag inte gå in på.
idag har jag inte gjort så mkt, har vart me jessica och massa andra människor. vi gjorde inte så mkt vi heller..
ja ni, imorgon måste jag gå upp ganska tidigt för jag och mamma ska dra och fixa mitt bankomat kort.. vet ni va ja ska göra me de? jo jag ska lägga undan kortet i typ 1 halv år eller ett helt år och inte använda de nånting, och sen kan man shoppa fö typ 12 000, de blir sjukt nice. men grejen att inte använda de på ett halv år kommer bli riktigt svårt. men jag kommer klara de (hoppas jag)..
jag tror ja tänker lägga mig i sängen och lyssna på musik, ja ni, alla har sina stunder i livet då man helt enkelt inte mår speciellt bra.
skriver imorn
xoxo eran Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0