söndag.. inte min dag helt enkelt!

igår va nog den bästa kvällen, så jävla chill! kvällen började med att jag och jessica träffade malki, adam, Miachel och karim. vi va hemma hos adam ett tag. fast sen drog jag och maria o träffa erika och martin. jag martin och maria drog till en fest hos nån kille. de va kul, träffade massa gamla kompisar som man inte ser så ofta. fast sen efter ett tag drog, jag martin och maria hem till erika igen, där bada vi jacuzzi och lyssna på musik. de va as skönt.. men de finns en nackdel med jacuzzin.. mitt hår blev grönt!!!!! DAMP. grönt, fattar ni grönt x) haha så typiskt mig. jag har hårfärg hemma.. men jag kan inte färga de, för jag har ny duschat och blött hår. och det ska va torrt och inte ny duschat, så jag får vänta till imorgon.. suck, måste gå i skolan med grönt hår. jaja.. det kommer inte bli första gången dom i skolan ser mig konstig x) men det blir första gången för 7orna, haha stackars dom! nej men nu ska jag sätta på mig lite kläder och sen dra o träffa martin sjöbeck och några till.. kanske ska  ha en grön tröja som matchar håret? :) SAIK! aldrig. haha, vafan ska jag ha på mig :S aja hittar väll nått hoppas jag.
xoxo Sarah Davis
















Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jävla bäst kväll även fast de hände dåliga saker, du vet vad sarah. va du tvungen att ta dem dåliga bilderna på mig haha rawr, de är så vi gör det!

2009-08-23 @ 21:29:20
Postat av: Anonym

Ett litet tips det kanske inte är så smart att visa röka o kröka man vet ju inte vilka som läser eller..

2009-08-23 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0