skola imorgon..

tjenatjena.. idag har jag inte gjort så mkt, har vart med jessica och maria. vi åkte och träffa martin, john och en till på lovisedal. sen åkte jag, maria och jessica till erika och va där en stund. vi gjorde typ ingenting x) haha. sen åkte maria och jessica hem. så jag drog ner till centrum för att köpa cola till pizzan. i centrum träffa jag, maichel, adam, malki och jonny. sen åkte jag och köpte colan och efter de träffa jag, gormaz, linda, jeppe och lollo. jag snackade med dom ett tag sen åkte jag hem till min goda kebab pizza. medans jag satt och åt den, så satt jag mamma och pappa och kollade på massa gamla bilder.. de va skit kul! Haha.
nu sitter jag med ansikts mask och tar det lugnt. skit skönt att bara ta det lugnt, de va länge sen jag gjorde de.. måste göra de oftare.
funderar faktiskt på att gå och lägga mig i sängen och göra nånting. kanske läsa :O haha nej driver, jag är ingen läsar person.. jag ska nog kolla på tv nu, skriver sen
xoxo Sarah Davis

haha jag sa lite extra vitlökssås, visst blev de "lite"..?


haha!! jennie, emelie, julia, felicia och jag när vi va små. vi hade gjort en circus, som vi visa upp för våra föräldrar x)

 
ohyes, jag har vart speciell ända sen jag va liten.. (född sån, you know) ;)


som ni ser.. min pappa va ingen snäll kille när han va ung

haha min mamma va lite busig hon också när hon va ung x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0