onsdag

idag kommer linnea hem :D wiiho! har inte träffat henne på snart 2 veckor.
jag duschade nyss, så nu sitter jag i mjukis kläder och myser. har fått ont i halsen.. hade nyss halsfluss liksom.. de blir alltid så direkt när pencilinet är slut så får jag ont i halsen. aja de är bra att jag ska operera bort hals mandlarna om typ 2 veckor så blir jag av med halsfluss skiten!
snart ska jag gå och föna håret, eller iaf försöka, för det blir alltid jävla troll ruffs när jag fönar det, men ska försöka iaf. efter det ska jag åka och hämta upp jessica sen ska vi dra till bällsta berg och träffa massa kompisar.
det är tragiskt.. man kommer bara närmare och närmare skolan. nu är det bara 8 dagar kvar :'( buhu, jag orkar inte! jag hatar alla läxor och alla prov. det här året kommer nationella också. woho verkligen -.- eftersom att vi har sån tur kommer vi ha nationella i spanska och no också! NOOOT! så typiskt bara för att jag är 94, vi 94 får alltid all skit. så jävla irriterande.
men i alla fall, igår så var jag med, john, anton, robert, martin, ea, jessica och pontus. vi va hemma hos john och rökte vatten pipa, och sen drog vi till donken. men det var typ bara jag och jessica som åt xD haha vi är tjockisarna i gänget!
ikväll ska kanske jag och jessic dra in till ung 08 och kolla på RMK, så de blir väll kul hoppas jag. haha vi kommer säkert äta donken då också x).. haha men vad är ett liv utan macdonalds? ah det vet inte jag och jessica iaf. haha
men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv för att jag har ont i halsen.
skriver sen era puss gurkor<3

blöt?





de va länge sen jag lyssna på den här låten.. så jävla gammal
så många gammla minnen som kommer upp. men också nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0