onsdag

tjenixen.. förlåt för att jag inte skrivit nånting. men jag har haft så mkt att göra och tänka på.
nu äre såhär, att imorgon ska jag opereras :S jag är så jävla nervös! jag kan inte ens äta.. ah jag som vill gå ner i vikt. de kommer funka iaf, kommer inte kunna äta eller prata på typ 2 veckor x) ska operera bort halsmandlarna om jag inte sakt de förut. och jag ska sova över på sjukhuset :O jag HATAR sjukhus, usch usch usch!!
jag kommer hem på fredag och kan förhoppningsvis skriva då [om jag orkar], jag kanske deckar direkt när jag kommer hem.. vem vet.
jjaja.. idag var jag först med jessica, john och felix, sen drog jag hem till mr [hemlig] ;) haha, efter det åkte jag och hämta maria, hon fick ha en barn hjälm på sig, HAHAHA så jävla kul! jag fick inte ta en bild, så ni får tyvärr inte se :( iaf, så åkte jag och maria och hämta jessica från hennes dans, och sen drog alla vi till bällstaberg [bb].. och va där en stund. fast sen drog maria och alla andra därifrån, så jag och jessica åkte hem till henne och kolla på den där nya serien som handlar om vampyrer.. fattade ingenting, men jag ska faktiskt följa den serien [första nånsin].
jag ska faktiskt krypa ner i sängen, och försöka sova. fast de kommer faila så hårt. det finns inte ens chans att jag kommer kunna sova.. -.- men ett försök kan jag göra iaf.
skriver när jag kommer hem från sjukhuset :)
xoxo Sarah Davis

HAHA!




lite stor hjälm kanske xD


min kusin andrew och hans band [dom är grymma] har äntligen kommit ut med en skiva!
City Escape, lägg de på hjärnan

Kommentarer
Postat av: annie

ojj vad har häänt vrf är du på sjukhuset ? :o<3

2009-08-28 @ 15:55:02
Postat av: anie

nej oj skojja bara såg inte att du redan hade skrivit de xD

2009-08-28 @ 15:56:15
Postat av: anie

nej oj skojja bara såg inte att du redan hade skrivit de xD

2009-08-28 @ 15:56:16
Postat av: Anonym

lycka till (L)

2009-08-28 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0