onsdag

suck.. imorgon är det skola! f*ck! jag kommer inte kunna sova, de är en sak jag är säker på. jag vill inte gå och lägga mig, för då blir det torsdag, och fan jag vill inte! buhu :'(
idag har jag vart med maria, och jag fick min tjock tröja :D den va skit fin! sen åkte jag och jessica till täby centrum och kolla på bio [harry potter] den va skit bra. men jag fatta nästan ingenting.. -.- och dumbeldor dog.. buhu :'( inte bra, enligt min åsikt! men film är film. efter bion åkte jag och jessica till lovisedal och träffa john och anton.
nu sitter jag hemma och sörjer över att sommarlovet är slut.. nu är det ett helt år kvar till nästa. och framför mig har jag ett år med massa prov, läxor och nationella! BAJS, SKIT, ÅÅH!
aja.. jag ska försöka sova nu [
lycka till, till Sarah!] skriver imorn, antingen på morgonen eller efter skolan..
xoxo Sarah Davis


Kommentarer
Postat av: Anonym

De e ju inte bara du som har ett jobbit år framför dig, eller hur

2009-08-23 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0