no time at all

jag har verkligen inte haft tid att skriva nånting sen i början av veckan. hela min vecka har börjat med att jag vakna åt frukost, sola, dans, direkt när jag kommer hem drar ja ut igen. och sen så kommer jag hem kanske vid 1-2 och då går jag och lägger mig direkt. så jag har inte haft tid att skriva, men jag tänkte va snäll och skriva lite. jag hoppas jag kommer kunna skriva mer efter fredag. men det får vi se.. idag är det exakt 2 veckor tills skolan början -.- jag får panik så fort jag tänker på de.. menmen, bara 1 år kvar till sommar lov -.- jävlar, fan palla. men nu måste jag gå och hitta nånting att dansa i, skriver snart (hoppas jag)
xoxo Sarah Davis

ni har säkert hört om att bounce och massa andra dansa för michael jackson för några veckor sen..
jag skulle vart me där om jag inte va i gransäs då.. lite surt -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0