måndag

jag är så äckligt trött! jag har bara sovit 2 timmar inatt.. jag, jessica, john, david, martin, anton, felix tältade idag, eller ah igår. vi gick och la oss kl 7. men då kunde inte nån hålla käften iaf. och sen kom martin, danne och linus och väkte oss halv 10 -.- så jävla irriterande, och jag va så jävla trött, och HEJ MORGON FRILLA OCH HEJ DÅLIG ANDEDRÄKT! inte nice nånstans.
som jag sa igår, så åkte jag och jessica in till stan för att pierca mig i under naveln. men gissa vad. jo när jag och jessica kom till piercing stället, så va de STÄNGT.. damp! så jag och jessica ska åka in idag ist. även fast vi är så jävla trötta. ja vill bara få de gjort.
jag lägger upp en bild på min navel när den inte är ful och uppsvullen :P
xoxo Sarah Davis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0