måndag

idag har faktiskt vart en rolig dag :) till och med skolan va rolig :O inte normalt! eller så var jag bara onormalt glad (a) de finns bara 4 st som vet vrf.. tihi ;) men iaf.. efter skolan åkte jag och bianca till täby centrum och träffa, sandra, gurra och erik. vi åkte till täby kyrkby och träffa en massa, kommer inte ihåg alla namn. men iaf, sen åkte jag och bianca till frisören i vallentuna, och där beställde jag ett schampo som tar bort grön färg xD HAHA! lite humor faktiskt. men så de är bra iaf. sen åkte jag och bianca hem till mig och pluggade, fanns inte så mkt och plugga men de va lite iaf. efter att jag ätit och vi pluggat klart, åkte vi till lovisedal och träffa jessica, john, anton och gurra. vi satt där och lyssna på musik och skit, sen drog vi till täby kyrkby och gjorde typ ingenting. fast jag drog efter typ 10 min till bällstaberg [bb].. måste bara säga en sak. jag såg en sak som va så jävla humor! haha fett synd säger jag bara!!! HAHAHAH!







jag älskar dig verkligen bianca ruponen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0