jepsi pepsi

de blev inget stan x) vi orkade inte alla människor och vi orkade inte åka tåg, haha jag och jessica har blivit så jävla lata! men iaf, ist för stan åkte vi till bällsta berg och kolla på fotbolls match (no life) OHYES! sen kom de massa folk dit.. jag skulle egentligen tälta idag, men jag orkade inte. så nu är jag hemma och deppar. en sak säger jag bara, kärlek är bajs och killar är SKIT! a men iaf. efter ett tag åkte jag och sofie därifrån och snackade.. gissa om vad, jo om killar. de vi kom fram till är att killar borde inte finnas. dom sårar bara. jag förstår mig inte på dom.. jag kommer aldrig våga släppa in nån kille igen.. jag kommer aldrig våga börja gilla nån. de ända som händer är att man blir sårad. jaja.. för mkt om depp saker.
imorn vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. ska väll träffa linnea antar jag. vi kommer väll hitta på nått :)
men jag ska försöka sova nu och inte tänka på för mkt.. godnatt på er, sov gott :) <3

jessica är alltid lika snygg, så inga komentarer


jag langar en sexig pose som vanligt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0