idag är det måndag..

det har faktiskt varit en ganska nice dag idag.. de började med att jag och mamma åkte och fixa mitt bank kort. sen åkte jag och träffa joakim, pontus, martin, och 3 andra killar, och alla vi åkte och käka kebab. efter de åkte jag, martin och pontus hem till john och kolla på film, sen kom anton och nån annan snubbe dit också, :P haha, efter att vi hade kollat på greece (vet inte hur de stavas) men ni fattat nog vilken film jag menar :P sen åkte vi och träffade massa människor i vallentuna, men sen fick jag damp så jag åkte hem :P jag ska äta snart tror jag, sen ska jag dra ut och träffa bergs. vet inte vad vi ska göra, men vi hittar säkert på nått. jag ska gå och ta en dusch nu, skriver lite senare, puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0