haha..

nu blev sådär igen, att jag inte orkade skriva nånting. men ah jag ska försöka berätta lite om fre och lör. i fredags va jag, linnea, jack, filip, och en massa på fest hos helena, hela kvällen slutade med att jag, jack, linnea och filip åkte till donken halv 7 på morgonen. de va så jävla gott! så jag fick inte sova så mkt den natten. på lördagen så var jag, linnea, jack, jessica, och en massa på fest nånstans jätte nära mig. fast jag och jessica drog ganska tidigt, för jessica skulle hem och jag var så äckligt trött. ah de va väll en kort samman fattning av fredagen och lördagen :P och nu är de söndag, och idag har jag inte gjort så mkt, jag va hemma hos john en snabbis med jessica, nils, pontus, john, martin, anton.. alla förutom jag och john åkte och köpte donken, (dom köpte åt oss också) (a), så medans alla va borta och köpte donken gjorde jag och john vårrullar och kolla på jönssonligan xD mahah!
ikväll ska jag och jessica åka till täby kyrkby och träffa bianca och typ 15 andra och fira hennes födelsedag. BIANCA FYLLER 15 IDAG! :D WOHO nu är hon byxmyndig!
nu ska jag och jessica försöka hitta nått att ha på oss, men jag skriver sen, och jag lovar jag ska orka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0