fredag

nu är jag hemma.. kom hem klockan 11 kanske. direkt efter att jag lämnade sjukhuset åkte jag och mamma till skolan och hämta massa böcker. eftersom att jag inte kommer va i skolan på 10 dagar..
maria kom hem till mig idag också, vi tog det bara lugnt och sen satt jag och försökte äta potatismos i typ 1 halvtimme, men det gick inte xD
jag och mamma åkte ner och hyrde film till ikväll.. jag och jessica ska ha mys kväll :) de ska bli skönt, att bara sitta hemma en dag.. men efter 10 dagar kommer det bli långtråkigt..
juste nu sitter jag och kolla på top modell, så ska fortsätta göra de nu.
skriver sen xoxo Sarah Davis

läskigt eller hur!?


jag bjuder på den här.. tänkte bara visa dom sexiga hörlurarna xD


Davis Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0