här har ni den sanna Sarah, haha xD

Lovar du att vara ärlig?  yes sir

Du heter: Sarah Margot Summers Davis

Smeknamn: daavis, saris

Låt som när du är ledsen sörjer till? godby my almost lover

Beroende av: choklad, cheesebolls

Vad behöver du mest just nu: en cheesebolls påse, min pojkvän här!

Vad tror folk om dig? ja du, ja vet inte. hoppas inga dåliga saker
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon? EY! haha (driver)
Hur imponerar man på dig? är snäll, och lite badboy ;)
Brukar du skratta för dig själv?  haha ja självklart hela tiden.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ?<3
Var bor du? västergården i vallentuna
Trivs du där: skit bra! har bott här sen jag var 1
Äger du några converse: not my style!
Sprit, cider, vin eller öl: cider, sprit, öl
Vad har du för mobil: sony ericsson
Nästa mål i ditt liv: klara skolan ända till sommarlovet
Hur svarar du i mobilen: aah hallå

Vem ringde du senast? Linnea

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ska vi (hemlis) i helgen?
Antal timmar sömn inatt: 8 timmar

Sov du ensam: yepp
Brukar du komma i tid: oftast

När mår du bra: när jag är med kompisar och gör nått riktigt jävla kul
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: trött, sjuk, nere
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit, de mesta

Vad tycker du om fötter: i hate them!!!
Vad saknar du: australien..

Favorit dryck på morgonen: varm oboy (a)

När brukar du oftast gå och lägga dig: typ 12- 1

Är du blyg? Raka motsatsen!

Sysslar du med någon idrott: dansar typ hela tiden.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja då 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka o se hur de känns XD

Är du nöjd med ditt liv: jag kan ju inte byta precis.. så vrf klaga?

Vad är det värsta du vet? falska människor. sånna som tar till våld. sånna som inte visar kärlek när man är nära varandra.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ganska mycket (a)
Vad längtar du till? sommaren 09!
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja me love them!

Vad är det finaste du fått? ett halsband av opaler, diamanter och guld.
Om fem månader: vill jag ah de får vi väll se xD hahah
Om ett år?: men vafan är de här för frågor? ja vet väll fan inte

Du samlar på: nyckelringar (haha har gjort sen ja va typ 5)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jessica, Linnea

Har du strumpor på dig nu: ja
Är det okej att gråta: ja.. de lättar liksom på trycket
När grät du senast: idag
Bär du glasögon eller linser: neej

Har du piercing: ja. näsan, tungan, naveln, och  5 i öronen
Vill du gifta dig: ja.. nångång
Vill du ha barn:inte nu iaf

Är du bra på att laga mat: haha jag är mästare wtf
Är du flygrädd: inte alls.. eller jo propelerplan är skit läskiga!

Hur vig är du: vigare än dig ;)
Vilken är din favoritglass: nån jävla gb glass som är i burk, choklad och vanilj. MUUMS!

Tror du på ett liv efter döden: jaa

Bor dina föräldrar tillsammans: yes, i samma hus som mig
Vilken ögonfärg har du: Grön bruna
Röker du: fest röker

Hur ofta tränar/motionerar du: 5 ggr i veckan
Vad är det viktigaste i livet?: de som får mig lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0