torsdag

imorgon är det fredag, äntligen! sen är det lov!
först va de då skola, som jag verkligen inte orkade me egentligen, så gick me mjukis, tjocktröja och uppsatt hår, yeah Sarah sexy (not) men iaf, jag älskar att gå så i skolan, orkar ändå i bry mig. juste, fyf*n va varmt de va idag :O! 21 grader va de hemma hos mig när ja kom hem, nästan sommar :D imorgon har jag so "prov" så måste plugga till det nu, måste plugga jätte mkt.. inte så roligt. så nu måste ja börja med den skiten, ha de bra era sötsaker

min älskade bebis


robin skulle göra ett påsk kort och gjorde den här gubben som skulle sitta på
fattar inte riktigt hur de hänger ihop, men han har säkert nån bra förklaring xD


antingen för man som Veronica


eller så kör man på Sarah&Alexandra style
 

Lovisa och Helena, haha kolla bilden bakom
dom satt o stirra på den i typ 10 min


Stefanie satsar på fysik
medans bianca kör på de motsatta
 


Kommentarer
Postat av: helena

ja men vi försökte fatta varför han hade så liten ;)

2009-04-03 @ 17:57:07
URL: http://markelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0