torsdag

imorgon är det fredag! fyfan vad skönt! jag har längtat efter den här helgen. och det sägs att det kommer bli 25-30 grader varmt! hej Sarah kommer ligga i solen hela helgen.
idag efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte till doktorn i täby, för dom skulle kolla på min hals och jag skulle också få en tid för när jag ska operera bort mina halsmandlar. och jag fick reda på en jätte hemsk sak, när jag har opererat bort dom måste jag stanna och sova där på sjukhuset i en natt :'( jag hatar sjukhus klarar inte av att vara där och nu ska jag sova där också, panik. efter doktorn träffade jag linnea, vi gick direkt till täby centrum för jag skulle köpa mitt puder som jag drogar! i loooove it, och det är verkligen bäst. jag köpte 2 till tröjor också, ska visa sen. men jag hinner inte de nu för nu måste jag skynda iväg till träningen. hörs sen pusspussen

fula jag idag i skuulan :D


jag och bästis smaka dom nya magnum glassarna idag efter lunchen, dom va skit goda!
jag fattar inte vrf det va så svårt att få upp paketet, men då såg ja att de va helt fel så som jag gjorde -.-
ibland är faktiskt min blonda bästis smart



Marcus i min klass är beroende av den här saken, och det läskiga är att han klarar den på 2 min :S det är den svåraste också, inte den "lättasta"

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vad det är för puder och visa en bild? :)

2009-04-23 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0