torsdag

sorry för att jag inte skrev nånting igår, men det hände inget speciellt så ni missa inget :)
eller jo jag köpte 2 tröjor, men mer än det va de inte. idag är det ju då torsdag och nu är det morgon, jag ska snart åka till skolan. jag har fysik prov idag :( ajaj, kommer nog gå bra, hoppas jag. jag kan allting iaf. jag måste gå tidigt från skolan idag, för jag ska till doktorn i täby och kolla min hals, och sen ska jag få en tid för att operera bort mina halsmandlar. ska bli skönt o få bort dom, för jag har alltid ont i halsen, har kanske halsfluss 5-6 ggr per år. och det är inte så kul. nej men nu måste jag skynda mig lite så jag hinner till skuulan i tid. vi hörs när jag kommer hem, pusspuss <3

det här har jag på mig idag
tröjan är en av dom jag köpte igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0