torsdag

tjenare, idag färga jag håret, de skulle bli blont, men gissa va de blev, jo ORANGED!! F*CK, jag började gråta och typ skrika. men har bokad ny tid i täby centrum på lördag kl 12, då kommer allt fixa sig. ska försöka visa en bild på mitt ny färgade oranga hår sen -.- efter att jag färgat håret och när jag hade dampat klart åkte jag och jessica till täby centrum (jag hade luva på mig hela tiden och såg ut som en tomte) xD vi träffa maria, felicia och emma. jag gav maria henne jacka. sen åt vi yaukiniky (vet inte hur de stavas). jag köpte en mascara också för 69 spänn, och de är den bästa mascaran, visar bild sen :) nu ska jag och bestis dra hem till henne och ha mys kväll.
pussen och kramen

mums



världens sötaste och minsta rosa uggs


köpte 4 par örhängen
har redan dom guldiga men har tappat bort en av dom så köpte ett nytt par ;D


Kommentarer
Postat av: bianca

bella har likadana som dom högst upp till höger

2009-04-09 @ 23:00:12
Postat av: Anonym

kommer "ring"-örhängena ifrån Gina tricot, & hur mycket kostade dom ? :)

2009-04-09 @ 23:07:13
Postat av: Sarah

tack för informationen bianca

2009-04-10 @ 11:50:59
Postat av: Joanna

älskar dom stora örhängerna :D <3

2009-04-14 @ 18:57:51
URL: http://snyggapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0