tisdag.. dör av trötthet

shousan, jag orkar verkligen inte skriva nått långt för jag somnar snart, jag ahr vart på sway från kl 5 till 10 och repat till showerna i helgen.. inte kul, sen kanske vi har rep på valborg också, F*CK! menmen, får väll leva med de. innan jag går och lägger mig måste jag faktiskt plugga biologi och kemi -.- suck. alla dessa prov xD jag har inte gjort något speciellt idag, förutom att jag åkte till täby centrum och träffa jonne, yassine och linnea. men efter typ en timme kom min pappa o hämta mig.. när jag kom till sway fick jag och massa andra i min grupp reda på att man inte behövde vara där förens halv 7, haha så jag satte mig och åt min mat och sen köpte jag kakor ;D bianca och veronica kom dit, fråga mig inte varför för det vet jag inte. men dom satt iaf och kolla på hela vårat genrep, förstår inte hur dom orkar för det är så jävla tråkigt! men nu måste jag fan gå och sova, pusspuss sov sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0