tisdag!

shulelulu, orkar inte skriva så mkt om dagen, förutom att jag fick skit mkt beröm av min syslöjd lärare för att hon tkr jag är så duktigt, förstår verkligen inte hur hon kan tycka ja e duktigt för jag gör typ allt fel xD men aja. efter skolan åkte jag och bästis hem till henne och "plugga", sen åkte vi till konfa träff, ledarna spela upp nån jävla teater -.- haha armina min kompis va me, och hon skulle självklart mobba mig hela tiden. men sen kunde ja mobba henne lite också för att han va hora i pjäsen ;) haha, nu måste jag plugga fysik och spanska -.- orkar verkligen inte, har prov i fysik på torsdag, så förstår inte hur jag ska kunna hinna plugga, menmen det går väll på nått sätt :Phaha

min klass var tvungen att städa vår skitiga skola..


fråga mig inte va dom gör, för de vet ja inte


jag misshandla bästis (a)




haha jag som syr


visst har vi stora skåp?




konfa teater skiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0