tisdag

shuleluu, i skolan så hade vi 2 lektioner, engelska och syslöjd. resten av dagen va vi hos olika personer som snacka om klotter, misshandel, moppe regler, alkohol och droger. ganska chill faktiskt, fast jag höll på att somna på varenda "lektion". det kommer faktiskt inte va en ända dag som är normal den här veckan, eller jo imorn, men sen på torsdag så ska vi till museum och på fredag har vi jobbskuggning, sen är det helg! efter skolan hämta mamma mig, för jag orkade inte åka buss vet inte vrf, älskar egentligen att åka buss, menmen ibland måste man väll göra nått annorlunda ;) hah. jag hade träning idag också, den va väll helt okej, jag och armina sprang runt o lekte cp hela lektionen, och reta david, viktor och samuel för att dom va så jävla sura och så jävla dåliga förlorare. haha yes jag och armina är mästare på att retas.
pussen på röven



säg hej till bianca och veronica


och säg hej till nunnan Sussi

Kommentarer
Postat av: bianca

HAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG HAR ALDRIG I HELA MITT LIV SETT EN SÅ ROLIG BILD PÅ SUSANNA , ASSÅ JAG DÖR! HAHAHAHAHAHA

2009-04-15 @ 16:45:10
Postat av: Susanna

tack sarah, tack

2009-04-16 @ 18:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0