onsdag

tjafan. ja kom nyss hem från dansen och klockan är kvart i 11, och nu ska jag äta middag, är skit hungrig! idag bada jag och klassen, hatar o göra de och de va bara jag och helena som gjorde de också, alla andra e fegisar! haha. efter skolan gick jag och helena till centrum och jag köpte en jätte söt kjol, visar imorn, orkar inte göra det nu. efter centrum åkte jag hem till jonne och va där tills mamma hämta mig och skjutsa mig till dansen. nu ska jag öppna min älskade spanska bok och plugga glosor -.- woho! not. nej men om jag ska kunna gå och lägga mig innan 3 så måste ja börja plugga nu, puss på näsan

mina kläder idag


haha, ja ni de finns nån i min skola som verkligen gillar att synas


jessica smsa mig o sa kolla i ditt skåp efter spanskan och när jag kom till mig skåp var den här fina saken där.. haha jessicas fina franska blad


oh yeah, bianca och alexandra kör på tensta dansen


ni fattar inte hur goda dom här kycklingarna är, man blir beroende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0