onsdag

tjenis penis, idag på idrotten tappade jag min fina nya piercing :( hitta den inte sen, men jag köpte en ny i centrum, köpte ett par nya hörlurar också, eftersom jag sprängt mina. i centrum va jag med jessica och linnea, vi träffa alexandra där också. skulle egentligen vart på repet för 20 min sen, men själva repet börjar kl 7 så jag drar väl dit typ halv eller nått.. orkar inte va där i 2 timmar. om inte genrepet går bra idag så blir det genrep imorgon också, valborg liksom.. vafan tänker dom me? inte hjärnan iaf.. jag måste plugga lite biologi och kemi nu för jag kommer inte hinna när jag kommer hem, eller jag kommer inte orka, inte för att jag orkar nu heller, men jag måste verkligen xD haha, vi får väll se hur det går. bästis kanske sover här ikväll, men det är bara ett kanske. men jag skriver sen när jag kommer hem, pusspuss

 

bjuder på den här..




fulare än oss går det inte att va



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0