no life

Vad har du för bakgrund?
Jonne
Ringsingnal?
Elephant man
Hur mycket batteri har du kvar?
98%
Vem ringde du senast?
Olivia
Vem ringde dig senast?
Mamma -.-
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
ska du till stan idag? :D
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Jonne älskling
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
jag tar inte full. Föresten du ska inte ligga och sova. sova tid den har tiden är för folk som är bakis. och du tar väll inte full igår? Va?Va? tänkte väll de xD
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
här ja :) <3
Vad står det i ditt första utkast?
nej men jag fattar inte någonting, för ärligt talat så bryr jag mig verkligen inte. haha jag har fan inget liv alls :P men jag orkar inte bry mig för jag har inget liv :D:D:D:D:D:D/jessica
Och ditt 5:e utkast?
Are we men or are we mice, we are mice!
Har du några sparade medelanden?
massa
Har du något i utkorgen? 
nej
Vad är rekord på snake på din mobil?
jag vet inte, bryr mig inte heller
Vem är på plats 13 i din telefonbok?
cecilia
Vad har du för kontakter som börjar på M?

M92
Mabou
Mabou hem
Maickol
Majid
Mamma
Maria Mardini
Marko svart
Martin
Micke
Mikaela
Min bebis
Moe
Hur många sms har du skickat, samanlagt?
ehm.. 14392
Vad står det i dina anteckningar?
din mamma på burk
alexandra är en groda :O
2009 året med mn bästis
1 dag kvar
sen en massa privata
Har du privat nummer just nu?
nej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0