måndag

jag gick hem tidigt idag, för de första för att jag verkligen inte orkade, sen för att ja hosta hela tiden och mådde inte så bra. har fysik prov på torsdag fick jag veta av min mamma när jag kom hem.. kul och jag fattar ingenting av den där skiten, men jag får väll plugga på som in helvette då. fast när jag ska hinna plugga vet ja inte riktigt :P nu ska jag nog bara va hemma, kanske plugga lite spanska och läsa klart den där jävla boken som skulle va klar till idag (a)
min hy har blivit så jävla dålig nu på sistone igen -.- kanske för att jag ätit så jävla onyttigt.. min mamma säger att de kanske är en anledning, så jag ska försöka börja äta nyttigare och minst 2-3 frukter per dag, ja vi får väll se hur det går. för jag äter aldrig frukt, bara i smothies. sen så har min mamam köpt hem actimel (vet inte hur man stavar) också, så ska börja dricka det en gång om dagen tror jag.
fick just reda på att jag kommer få min moppe i juni -.- bara för att mammas tänder kosta 40 000.. jävla tänder. men jag får väll bara ta och vänta då, även fast jag verkligen vill ha den nununu!

jag orkade inte va fin idag


Viktor misshandla mig med den där jävla linjalen idag hela matten..






jessicas toffs såg ut som en ching chong toffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0