måndag

som ja sa förut.. hade väldigt nice dag idag. köpte ett par nya skor, en kjol och en tröja också, very nice. när trollkarlen från os va klart gick jag jessica och majid och träffa linnea, de va då vi köpte allt. sen så hämtade mamma mig vid tjugo i 5, för jag hade genrep i ballett-.- gud så roligt. och så klart när vi stog där på scenen började jag as garva, för att man såg mina svarta string.. kul liksom, måste verkligen ha vita nästan gång xD haha. nu måste jag faktiskt plugga biologi och kemi om mamma hämtade böckerna i skolan idag som jag inte är riktigt säker på att hon gjorde. men de får vi väll se när hon kommer hem. men vi hörs sen era babianer <3

jadu..


här är kläderna till balletten.. -.- de rosa siden bandet som ska va i midjan saknas.. men jag menar seriöst ser ni hur jag kommer se ut? xD




här är dom nya sakerna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0