lördag

våran lördag, en lång historia..
det börjar med att jag och linnea skulle ta 610 till danderyd för att träffa hennes syrra, men då hoppa vi på fel buss, som vi då trodde va 616 så vi hoppa av i trädgårds vägen, och när vi hoppat av där märker jag att jag hade glömt min mobil på bussen. så jag fick panik och börja skrika, sen ringde min mamma sl. medans hon gjorde de gick jag och linnea ner på ängen och böt om för vi kände oss så jävla fula. och då fick båda damp på varandra, fast de sluta me att vi låg i gräset och garva. sen ringde min mamma och sa att busschaffören hade min mobil. och sen kom vi på att det inte va 616 vi satt på utan det va 611 så vi kunde suttit kvar på bussen -.- så vi tog nästa buss till danderyd och hämta min mobil hos busschauffören, sen åkte vi till djursholm och träffa linneas syster, sen åkte vi tillbaka till danderyd och sen tog vi 611 till erikslund och där träffa vi jonne, och alla andra. det var jätte mysigt. men om vi nu inte hade gått av 611 som vi trodde va 616 hade vi sluppit åka till djursholm och då hade inte jag tappat min mobil.. så där har ni 2 blondiners lördag. hah xD 

 

  

till slut valde jag att ha på mig det här


the brasa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0