lite granna sådär

jag är så jävla trött.. kom nyss hem från dansen. först hade vi vanlig lektion sen direkt efter de hade vi scenrep. som vi har typ hela veckan. så kommer inte bli så mkt kompisar och plugg den här veckan.. menmen.
min pappa åkte in på akuten alldeles nyss, tänker ine berätta varför, men är väldigt orolig. men jag ska nog försöka sova lite nu.. juste en sak som jag är super duper hyper mega glad över (HAHA) är att vi har ingen skola imorgon, eller vi ska först kolla på bio, sen äta vart vi vill, sen ska vi kolla på musikal, så de blir väll nice! OHYEAH. nej men fyfan nu ska jag sömn tuta. godnatten<3

lilla jag


dom här kläderna ska jag ha på mig på uppvisningen..
jag som rock brud passar inte


Kommentarer
Postat av: ornella

wiho vems byxer har man? ;D

2009-04-28 @ 19:53:19
URL: http://franceschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0