fredag

jag och bestis skulle ju köpa påskägg idag, men de orkade inte vi, så jag tog hål i örat, och sen åkte vi till stan och gjorde ingenting, köpte chai sen drog vi hem (no life) I KNOW. jag och jessica skämde ut oss jag vet inte hur många gånger idag, för stog jessica och jucka och sen börja jag också, fast efter ett tag såg jag att de satt två vuxna människor som satt och åt middag och kolla på oss, haha jag sa hejhej och sprang där ifrån, haha

smothie.. visst ser den god ut, nästan som godis xD


där ser ni mitt hår (nyvaken) fast ser väldigt mörkt ut på den här bilden


som jag sa, jessica har peppar på allt hon äter.
nu har hon peppar på pomfritten också -.-



kan man va fulare? (mitt hår) -.-


 

HAHAHHHAHAHA min bästavän (jag är så stolt så)






f*n va konstiga skylt dockor de finns nu för tiden. pekar fuck you o grejer


lite suddig, men min nya piercing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0