can you see how much i need you right now?

tjenixen. idag på "praoen" va de fan nice, vi började kl 10 och fick sluta en timme senare, alltså kl 1. jag och jessica gick direkt till donken, och åt så in i bomben hahah (Fan va fult). sen mötte vi upp Linnea så jag kunde få mina .... hemlis och pengarna till biljetten, juste F*CK jag skulle ju lämna pengarna idag.. jävla skit. Jessicas pappa kom och hämta oss i centrum och skjutsa mig ända hem, han är så snäll. ända sen dess har jag legat och solat och ätit rabarberpaj och druckit milkshake, YUMMI. Jaa ni, linnea ringde mig nyss och sa att jag är seg för att ja fortfarande sitter utan smink och mjukiskläder. så jag måste väll dra och duscha nu innan hon får damp på riktigt. hah. skriver sen
pussen och kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0