afyfan

igår kväll blev det nova.. kom in gratis som va väldigt bra eftersom det va så jävla tråkigt! jag och linnea fick ta taxi hem för att de va så jävla kallt. min pappa är så snäll :D när vi väl satt i taxin sa taxi chaffören,
han: är det kallt ute
jag: ja det är jätte kallt
han: men det är ju bara 4 - grader ute
jag: "bara" haha.
när vi väll jag kom hem och va skit sugna på cheesebolls som vi hade lagt på mitt rum så inte min pappa skulle äta upp dom så va dom borta när vi kom hem. jag fick damp på min pappa och fråga vart dom va, då sa han med jätte glad röst, i aet them :D DAAAMP. så istället för cheesebolls gick jag och linnea och tog glass med grädde, och pop corn med smör och massa salt, skit gott. sen åt vi chips och godis också. haha en sak är säker, jag och linnea kommer bli riktiga fetton när vi blir äldre.
Linnea somna kanske vid halv 2, och jag somna kanske halv 3. fast jag väktes typ kl 5 av att linnea låg och snora.. fräsht, och hon sluta inte heller, men tillslut lyckades ja somna, ha. vi vakna kanske vid 1, då gick vi ner och tog glass, macka och oboy. sen efter tag tog vi chips och cola.
såhär har min och linneas mat sett ut lördag och söndag..
frukost: cheesebolls, cola, godis, chips, glass
lunch: glass, paj
middag: ingen :P
-------------------------------------------------------
frukost: macka, glass, chips, cola, godis
lunch: godis
OYEAH..
.........................................................................
idag ska jag nog bara va hemma, jag har tappay rösten också, den låter bara när jag garvar och då låter den inte bra bara hes och blä xD haha. jag måste läsa klart den där jävla skolboken också som ska va klar till imorgon, sen har jag spanska också -.- kul. juste jag har glömt och berätta jag har fått byta från marlizias grupp till Tores! yes, äntligen! nej men nu ska jag gå och göra en smothie, så jag får nånting "nyttigt" i mig, hörs sen pusspuss <3


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0