a "okej"

tjena morsen. kom nyss hem från dansen och jag är så j*vla trött!
idag, så har jag inte gjort så mkt alls, jag va med jonne, yassine och majid. vi va hemma hos jonne till typ 3-4 jag vet inte, sen åkte vi till centrum och dom träffa sina kompisar, sen så träffa ja emma och va me henne en stund, sen drog jag hem.. (min mobil dog). INTE OKEJ! jag hatar när min mobil dör, man känner sig så jävla lost då, haha. nej men fan nu ska jag faktiskt gå och sova tro de eller ej, imorgon är det ju skola igen :( tragiskt. men det är bara 4 dagar skola den här veckan och på fre har vi jobbskuggning så det är bara 3 dagar i själva skolan, ganska nice, men skulle faktiskt föredra inga dagar alls. JAG VILL HA SOMMARLOV NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0