VB australien beer

jag maste saga att VB australiens ol, ar sa javla god! forlat dania, ja vet att ja lova att ja inte skulle dricker natt, men ja kan ju inte lata pappa vinna 50 dollar (a) jag hatar ol verkligen hatar. jag borjade klaga pa han att han hade druckit for mkt. (ja menar han har druckit varje dag sen han kom hit). och da sa ja, ah men om du inte slutar borjar ja da. han bah ah okej, drick hela den har o ser om du klarar de. jag satter 50 dollar pa att du inte klara. ja ba visst, och ja drack hela pa 1 min, och fick 50 dollar. och de va skit gott :O godaste ja nansin druckit! jag menar, om ja inte hade gjort de hade inte pappa slappt de tills han dog xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0