segt

det har ju inte vart nån skola för mig idag, så jag har legat i min soffa, kollat på tv och svullat som fan :O nice! känner mig lite fatokid just nu, men de är bara skönt att veta att man inte är som barnen i africa. nej där va jag lite taskig.. spola tillbaka .. surrsurr!
öhm, jag känner mig lite fatokid just nu.. menmen, så glad är jag inte heller. min pojkvän gjorde nyss slut. på msn liksom, de känns ju bra. fan jag orkar inte me sånt här skit.. men det är vid sånna här tillfällen min älskade säng och en kopp varm choklad är bra att ha. kanske lite papper också. för tårar det kommer ju komma.
han var mitt allt, min hjärta, den jag vaknade på morgonen för, men nu är allt borta. men det är sånt man kallar livet eller hur? livet är inte alltid bra. så jag ska sluta klaga. 4 månader nästan..
 aja, nu måste jag försöka plugga spanska och so.. good luck sarah chuck -.-

mitt lilla vardagsrum du vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0