melbourne city

jag tror nog aldrig ja har haft sa har javla kul :O de va sa jala underbart! min kusin Antman (anthony) kom med, haha fast han blev lite sur nar vi gick o kolla pa klader och underklader, men vi skratta bara xD (a) jag kopte 3 trojor och 3 par skor :) men tro inte de ar allt, de ar bara lite jag kopte nu .. jag och min faster ska ut igen pa man till know city, och sen ska jag till sydney, och canberra (vet inte hur man stavar).. sa har blir de mkt klader! och jag som hade full resvaska nar ja kom hit :s ahha aja jag far vall skicka hem alla klader annars xD
nar vi kom hem, fick vi mat (skit god) yummy.. och sen satte ja mig i farfars stol, fyfan va SKON! jag somna pa en gang och har sovit i kanske 2 timmar tills mina kusiner kom, haha skit kul, ja va ju saaa  pigg. NOT! min kusin lauren ar sa javla dryg.. haha hon gillar inte mig kanns de som. men vi ar ju inte riktig slakt men aja.
just nu sitter min mamma, pappa och farfar och forsoker bygga 2 stolar :s haha gissa hur de ser ut. dom fattar ju inte tt skit av de dom gor xD haha humor. kl ar typ halv 11 och imorn ska ja upp ganska tidigt igen -.- jag kommer va fet som en gris imorn nar ja kommer hem :P sager imorn va vi ska gora.. vill ju inte forstora overraskingen :O

jag lagger in bilder fran varje dag nar ja kommer hem :) nu ska jag typ gora natt, vet inte vad, kanske ta ett kvallsdopp xD haha .. pusspuuss ha de bra i kalla sverige ;)<33

Kommentarer
Postat av: Jessica

Uppdatera bästis :'( jag saknar dig som fan

2008-12-21 @ 00:57:37
URL: http://jessicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0