kvallen me slakten du vet

som alla vet (eller dom som laser in blogg. som ar 0) sa va jag pa middag hos min fasters mamma, de va ganska kul faktiskt, forutom i borjan -.- da alla "barn" fick sitta ute pa baksidan xD haha, och Yasmine som ar typ nanting ar gammal satt bredvid mig, fyfan va jobbig -.- men anda sa javla sot.. haha. hon holl pa o sjong och peta pa mig, och komentera ALLT ja gjorde och hade pa mig. sen gick vi in och jag snodde pappas stol (a) han va sa javla full sa han markte anda inget xD

pa bordet stog en chokladfontan med en fruktskal bredvid.. och vi skulle doppa frukten i chokladen (NEHE som om ni inte kunde klurra ut de).. men jo sa klumpig som ja e sa tappar ja nastan alla frukter i chokladen -.-      foresten.. fan va min kusin Stuart har forandrats .. trodde inte de va han forst :P han ar 18 och han har en tjej som e 24 :S ja kanske redan sakt de xD men aja nu sa ja de igen i sant fall.
min lilla kusin Yasmine fick en sjoljungfru drakt och sprang runt i den och sjong "ballerina show, ballerina show, please come true" haha liksom va :S
jag och min kusin Anthony hade kuddkrig xD och jag gjorde sonder en kudde men han fick alla skit (a) haha, oskyldiga lilla Sarah, aight? (a)
sen fick vi skjuts hem, och pa vagen hem kolla vi pa massa hus med jul belysning over hela husen..som typ alla i australien har, och inga i sveriga, forutom min pappa xD haha
direkt nar vi kom hem somna ja i fatoljen, men nu sitter ja vid datorn.. for min pojkvans skull. men de anda ja far hora ar, du saknar inte mig :S liksom.. de ar han jag saknar mest av alla och alla och han sager att ja inte saknar honom.. ja blir fan skit ledsen.
aja.. nu ska ja forsoka sova.. skriver mer imorn.. pusspuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0