fre till son

nu ska ja forsoka beratta om 3 dagar.. okej nu kor vi
(de e en mygga som ja inte lyckas doda, som biter mig hela tiden) -.-



dag 1 - fredag
dagen borjade med att vi akte bil i kanske 2 timmar och vi kom till philip island och akte vi till cowes (de e som en liten stad) och gick runt lite, dar hitta ja en affar som inte mamma o pappa tyckte va sa bra, for de va typ 80 % rea och gissa va ja gjorde, jo KLADER (a) fast de blev inte sa mkt, 2 tjocktrojor, 2 som nastan linnen, och 2 t-shirts. efter de skulle mamma pa toa och da skrek pappa sa att alla horde "nejda ja ska inte saga till alla att du ska bajsa". (hej jag har pinsamma foraldrar)  alla kolla pa oss, och jag stog o forsokte gomma mig xD haha ja e sa stolt over dom. sen skulle vi ata lunch och de blev fish&chips skit gott faktiskt.. skamde ut mig lite, men de skiter vi i tycker ja :P
pa kvallen drog vi till pappas kompis Jeff och va dar tills kanske 1 (pa kvallen) det kommer massa bilder darifran kan ja beratta xD ahha fast dom kommer nar ja kommer hem som ar om 11 dagar..

dag 2 - lordag
japp jag blev vackt kl 8 -.- som ja alltid blir nar ja e me mamma o pappa. vi fick skit god frukost och sen drog vi till stranden! som heter Woolamai Beach, de ar en surfing strand och dar va vi typ i flera timmar :P och jag surfa, och branda mig -.- ganska sexig branna faktiskt, eftersom ja hade en san dar sexig vatdrackt pa mig xD de ser ut som ja har roda strumpor pa mig, men de fixar ja pa noll tid ska ni se :) efter stranden drog vi in till cowes igen fast vi skulle bara ga lite. sen drog vi till hotellet. nar vi sen skulle ut o ata, blev de ett stort projekt. de borjade me att vi ville ata kines eller thai. sa vi gick o kolla bada. bada va ganska fulla sa vi bestamde oss for att ata pizza eller pasta, (de ar en laaang stor gata) vi va pa ena sidan och for att komma till pizzan va vi tvungna att ga hela vagen tillbaka. sa vi gjorde de och nar vi kom dit va den stangd -.- sa vi gick till kinesen och at, fast vi tog me oss maten och pa vag tillbaka till hotellet (vi gick) sa handa de massa. vi gick pa sidan av vagen, eller ah pa en san dar gang.. fan kommer inte ihag va de heter :P och da kommer de en bil och skriker "WHAT HAVE I DONE"?? lite scary tycker jag, och sen forsatter den me gasen i botten. sen lite langre ner pa gatan inte alls langt ifran den dar bilen kommer en kille och sager

killen - who was that?
pappa - who?
killen - me
killen lutar sig mot staketet och kollar pa mig o sager
- wow
(ja tror han va lite full)

sen kom vi tillbaka till hotellet satte oss ner och vi skulle ata me kina pinnar (fattar inte hur man ater me sanna) xD sa de gick inte sa bra for mig. sa ja la mig pa soffan och at chips ist. "nyttigt" eller hur?
sen gick ja o la mig insmorjd i nan javla aloe vera kram for ja va brand som en javla krafta.

dag 3 - sondag
efter vi hade atit frukost, drog vi och kollade pa koala parken. och vi sag alla koala bjornar :D SA JAVLA SOTA! ni ska fa se bilder sen.. de som ar sa jalva kul ar att dom ser sa javla lugna ut, eftersom dom ar drogade eller ah fulla av bladen dom ater. haha skit sota.  sen drog vi till philip islands chokladfabrikt (Jag ar storsta chokladalskaren)! och kopte massa choklad, som bara va till mig (a) sen drog vi ner till San Rento dar vi bodde i hotellet och traffade Jeff, hans flickvan och ja tror han hette Adam och vi at lunch, skiit gottt! efter de akte ja, mamma o pappa till stranden igen. och vi akte buggie board. vi va kanske dar i bara 1 timme. sen satte vi oss i bilden och drog hem till melbourne igen. ja somna i bilen (som vanligt). och chokladen hade smalt, men den lag i en pase sa ja stoppa de i kylen xD nu sitter ja har me saltigt har, maste verkligen dushca nu, hela ja e salt xD (fran stranden). sa jag skriver imorn,
pussen & kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0