finns manga sanna har grejer

Ta fram mobilen och gå in på kontakter och svara.

- Har du pussat nummer 2 ?
Bianca - ja en av mina nara vanner, hon far en puss varje dag
- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Josefina - ganska nara van
- När ska du träffa nummer  24 ?
Linnea - ja vet inte, jag saknar henne
- Är nummer 18 söt ?
Jennie - min sota choklad vit
- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Felicia sivebro - att hon ar en omtanksam person
- Gillar du nummer 14 ?
tanker inte saga namnet. nej de gor ja inte
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Cecilia - nej, traffade henne senast i sommras
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Kattrin - nar skolan borjar
- Är du nära vän med nummer 23 ?
Jonny - nej, vi halsar bara nar vi ser varann
- Har du gått på bio med nummer 4 ?
Christian Willen - ja, men som kompisar med 2 andra kompisar
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
pappa - haha nej verkligen inte xD
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Danial - allt som gar att prata om.
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Emma - ja hon far en varje dag
- Vad har du och nummer 24 för relation ?
Micke - han ar min tranare :P
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
Mikaela - fa battre kontakt igen.. vi har glidit ifran varann
- Vad är det bästa med nummer 37?
Rebecka - vi har samma humor, har massa minnen me henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0