älskaälskaälska!

jag har hittat världens finaste klänningar. Kan man bli kär i kläder? :O klart, eller jag kan i alla fall de!
om jag inte har råd med dom här kläningarna kommer jag seriöst ta självmord! vafan ska man se så finfina kläder om man inte kan köpa dom? :s
fast nu fick jag reda på att min älskade pojkvän vill köpa den svarta åt mig, de vill jag inte, för den kostar ganska mycket ju. men då sa han den kostar inte mycket :O även om jag skulle ge dig världen skulle de inte räcka. har man VÄRLDENS gulligaste pojkvän eller vad? :D


superduper söta eller hur?
tänk att gå runt i sydney med mina fina nya skor och den svart klänningen. super härligt

finaste skorna
älskar att det är spets typ utanpå och sen urgulligt med en rosset längst fram.
från sko affären Bianco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0