8 december

BOOORING DAG!
har inte hänt så mkt idag.. vanlig skoldag, va inte så taggad (som jag aldrig är). hade bara mjukiskläder på mig, och nada smink. när jag vänta på jessica gick jag in och kollade på jessica dans lektion (i skolan). HAHA de va fan humor. de va ungefär som "disco" belysning och så dansa dom, bugg och foxtrott [vet INTE hur man stavar]. HAHAHA ni skulle sett xD
sen hade jag work shop med Jennie i bounce.. de va as nice! gratis också, ett plus ;) mahah
ända sen jag kom hem har jag pluggat bild.. ni undrar säkert. hur fan kan man plugga bild! för de är de alla säger xD haha men vi ska kunna massa jävla konstnären och om dom är expressionism målare eller shallalalal! massa bajs. 16 fucking konstnärer. jag kan INGENTING. lycka till imorn på provet Sarah.. -.-
nu ska jag sova, godnatt allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0