7 december

jag kommer inte skriva så mkt idag, för kl är så jävla mkt, och ja ska upp skit tidigt imorgon :'/
jag har pluuggat i flera timmar, och de har gått skit. för gissa vem jag har tänkt på hela tiden.. jo danial.
asso ja vill inte ha de såhär :(
aja..
idag kom jag hem kanske 2 på dan, och duscha direkt, plugga lite, sen drog jag och kolla på jessicas dansuppvisning. HON VA GRYYYM!! ja ska lägga in lite bilder och videor imorn, när jag har tid :)
när jag kom hem, satte jag mig framför datorn på en gång..
en grej som ja tycker e lite wierd är att ja kan inte äta, :S eller jo ja kan, men ja mår bara illa. jaja, ja vet va ni kommer säga. WB anorexia. nejnej där har ni fel! här har ni då världens största mat älskar, SKOJAR INTE :O! ja älskar mat. men ända sen de tog slut mellan mig o danial så har ja bara tappat lusten för allting.
menmen, de kommer väll bli bättre snart..
ska inte låta nånting göra mig ledsen.. god luck xD för de har ja redan. nej men nu måste ja fan tänka possitivt! :)
skitsamma, ni orkar väll inte höra (ah läsa) sånt här skit så ah nu ska jag sovaaa.. godnatt folket :D sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0