6 december eller egentligen 5e

bara ja som blir ledsen när ja ser de här? :(
barndommen.. då ingenting va fel.



jag hann inte skriva nånting igår, för jag kom hem ganska sent, och jag hade inte så mkt lust heller.
dagen började med skolan. jag hade sovit kanske 4 timmar, för jag satt uppe och plugga so som de sen visade sig att vi inte hade till fre.. -.- skit kul. nej inte precis.
efter skolan, åkte jag till donyas skola och vänta på henne, när hon slutat gick vi hem till henne och åt lite (a) sen drog vi till täby centrum och åt ännu mer.. DONKEN VAFAN! kvällen blev inte så lyckad. för vi satt o vänta på Danial i kanske 2 timmar. men vi träffa han aldrig för han drog. jag blev skit ledsen för de va vår 4 månaders dag. jag blev skit besviken och skit sur. men han sa att vi aldrig ens skulle träffas där. men vi började bråka ännu mer. han sa kom till mig nu eller så är de slut. och dum som ja är åkte jag inte till han. så de tog slut. på vår 4 månaders dag. de va hemskt, ja grät framför en person jag inte kände. jag satt o grät. jag kunde inte hålla tårarna borta. jag försökte men de gick inte. jag åkte från donya kanske kl 12. på tåget lyssnade jag på musik. och utan att ja visste de, så började ja gråta. alla började kolla. men dom slutade inte. jag grät när ja gick hem också. de första jag gjorde va att gå upp på mitt rum. jag sa inte ett piss till mamma eller pappa. pappa försökte prata me mig. men ja svara inte. ja la mig på sängen och tog i danials skal och luktade på den. den luktade så mkt han. jag började stor gråta. fan jag har nog aldrig gråtit så mkt i hela mitt liv.
sen ringde jag danial, för jag va tvungen, klarade inte mer. vi snackade jätte länge. vi sa hejdå och då kom tårarna igen. jag gick in till mamma och la mig hos henne. de va nog första gången nånsin som jag gjorde de.
jag gick och tog bort de som va kvar av mitt smink. och gick o la mig igen. Ubbe min söta hund hoppade upp i sängen och la sig bredvid mig och ja höll honom och ja ansiktet i hans päls. då kom tårarna igen. dom slutade inte. och Ubbe bara låg där och försökte trösta mig. men de gick inte..
ja somna när ja grät och när jag vaknade sen kom tårarna igen. jag grät hela morgonen. tills jag skulle spela match.
och nu sitter jag här och skriver det här. fan jag kan inte fatta att de är sant. de tog slut på våran 4 månaders dag.
snart kommer några kompisar för jag har då FF ;)..

lite bilder från igår.

de här hade jag på mig igår dåra ;)


så här ser donyas julpynt ut xD
strumpor i lampan, de e fan snyggt ;)
eller va tycker ni?



FLASHBAK MEMORIES!
donyas doldo, en borsta ;) minimal.. hah xD



ser ni skon?
hahah humor



scary eller hur? :O
vem vet, köttbuss kanske menas me att de ligger lik där i :O



ser ni stjärnorna?
ah de gjorde inte donya iaf..
dum as
en iranie som e blond i huvet


ja o donya i shahins brorsa säng.


shahin har skön brorsa asso xD


Shahin gömmer sig för mig (a)
MAHAHA
smart o gömma sig bakom papper liksom



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0