4 december

dagen började med fucking spanska prov! skit kul, jag kommer få IG så jävla hårt. asso är det bara jag som inte fattar spanska, eller är jag bara väldigt ovanligt dålig på att fatta de! menmen, de får väll bli omprov på tis då, hoppas de går bra asso!
fast innan provet träffade jag min älskade bästavän, hon hade inge smink på sig. SKIT SÖT :O jag tog ett kort på henne, men hon ville inte att jag skulle lägga ut den, så jag gjorde ett självporträtt på hennes bild av henne (a)..
juste, vi har gjort ett band på musiken och vi skulle spela upp hallelujah låten idag, skit pinsamt, för det gick skit! jag spelade trummor (a) MAHAHH bäst eller vad?

dagen slutade kanske halv 12, AS NICE! men de va för att vi skulle ha volleyboll tunnering. så jag och Bianca åkte till skolahagen för att träffa några kompisar, Maria, Collin (känner inte han) och raz. när några lärare kom blev vi utslängde.. kändes skit bra -.- haha tror nog inte jag ska komma och hälsa på dom igen xD
så vi åkte tillbaka till skolan, på vägen dit såg vi hela våran skola gå till idrottshallen (skarpängskolan) och vi satt på bussen. hej vi kommer försent? haha.. men vi hämtade de vi skulle hämta i skolan, och när vi gick ut såg vi Anna efremova och Ulrika som packade in alla saker i sin bil. då smart som jag är frågade jag om vi kunde få skjuts ;) klart vi kunde.

nu kommer ni få se lite kort från dagen :D nicenice


ett porträtt av min bästavän ;)
THE PIG WTF!



hahha klockren bild!
här ser ni hur kul jag och bianca hade när
vi vänta på bussen -.-



såhär roade jag och bianca oss också
vi tog ett kort på en stackars kille som också stog o vänta
på bussen xD haha stackare
men ja är ju gud ;) som är större an alla andra.. humor
not!



jag innan volleyboll matchen du vet ;)


haha min lärare erling va taggad iaf :P


köpte lite nya grejer idag
inget intressant men ändå :P
den nya mascaran.. vet inte vad den heter.
men den verkar bra så ska prova den
och 3 par örhängen om ni inte ser de :P haha


Kommentarer
Postat av: bjanka

hahahah så jävla najs dag. och sen får du ju inte glömma när vi skulle köpa godis, det gick fan åt helvete !! HAHA vi var fan tvugna att gå tillbaka och ta nytt godis 2 gånger och den 3:e gången så bjöd hon på 1 kr.. ehm JA vi är sämst :)

ja älskar sarah

2008-12-05 @ 15:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0