30 december

jag inte berattat om igar kvall sa ja gor de nu :p
hela slakten skulle till nan bar, de finns 2 olika dela irish bar och nan annan, och pa irish bar far ingen under 18 ga in, sa vi skulle ga in pa den andra, men nej da va den stangd, och ja va de anda som va under 18.. men Angie min alskade faster och jag akte hem till henne och kollade pa skrack filmer tills kl va typ 3, sen somna jag, men va tvungen att aka hem kl 9 pa morgonen -.-

nasta dag: ja va tvungen att aka hem for att jag och mamma skulle dra till Melbourne City och kolla lite, jag hitta lite fina saker, tex; 4 trojor, 2 bhar, 3 par troser, och en present at bianca och alexandra, ska leta efter en till stefanie, vet inte va ja ska kopa :P jag har redan kopt at min bastis :D hoppas dom blir glada..
efter de, tog vi taget till Doreen och hennes familj (min riktiga slakt). men pa taget satt typ 5 killar, iranier tror ja.. och alla satt o glodde pa mig och blinka me ena ogat hela tiden tills ja gick av. inte sa kul.. kande mig lite ut stirrad. satt o kolla ut genom fonstret hela vagen och lyssna pa min och min alsklings lat. (danial min pojkvan om ni e troga) :P
nar vi kom hem till Doreen satt vi och at i typ 6 timmar -.- jag kanner mig som en javla ballong, ja e serios, min mage ar sa javla uppblast och ja ar matt som en platt som ar dubbel.. haha fatta inte sjalv va ja skrev men ah xD
nu ar ja hemma och ja sova snart :) de ar ju nyar imorn, juste ja har nyar 10 timmar innan er xD haha, sa ah gott nytt ar allihopa :D 2009 ska bli ett super ar har ja bestamt :D!

GOTT NYTT AR OCH MASSA PUSSAR.


Kommentarer
Postat av: marija

gott nytt år älskling! :D<3 du verkar ha det super i australien men kom hem nu :( saknar dig grymt mycket

2008-12-30 @ 23:02:11
Postat av: Fanny

sv: Tack så jätte mycket :) Det har du med!

Gott nytt år på dig! :)

2009-01-01 @ 22:18:11
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är katt

2009-01-02 @ 00:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0